listopada 04, 2015

Podkład AIRMAT - opinia



Jak już wcześniej wspomniałam podkład, który dostałam do testowania nie jest w dobrym odcieniu dla mojego kolorytu cery. Oczywiście to mnie nie powstrzymało przed przetestowaniem go i wyjściem z nim na świat pobiegać :)

Zanim opisze skuteczność i trwałość podkładu, chciałabym zaznaczyć, że opakowanie mimo iż nie posiada pompki do wyciskania kremowej konsystencji jest przyjazne w użyciu, nie wiem jak się zachowa kiedy podkład będzie "na wykończeniu" pewnie będziemy sobie dmuchać powietrzem na gąbeczkę ale co poradzić. Zapach podkładu jest również przyjemny, ale nie utrzymuje się zbyt długo.
Konsystencja iście kremowa i na pierwszy rzut oka ciężka, jednak już w trakcie nakładania podkładu na twarz czujemy, jaki jest lekki.

Rozprowadzanie jest bardzo łatwe, zaskoczyło mnie to bo większość podkładów wymaga od nas użycia większej ilości produktu. W tym wypadku dwie kropelki o średnicy około 0,5 cm pozwoliły na pokrycie jednego policzka.

Producent twierdzi, że podkład jest lżejszy od powietrza i matuje, czy jest to prawda ? O dziwo tak !
Po nałożeniu podkładu, bardzo szybko się wchłonął i w ogóle go nie czułam, a moja cera była idealnie matowa nawet na czubku nosa.  Poniżej zdjęcie naturalnego makijażu z użyciem podkładu AirMat.


Widać delikatne niedoskonałości cery, ale ogólnie muszę przyznać, że to jeden z nielicznych podkładów, o których Producent mówi wyłącznie prawdę. W dodatku sprawdza się w 100% w ciężkich warunkach, po kilkunasto-minutowym treningu i po całym dniu normalnej pracy kiedy poszłam go zmyć wieczorem mleczkiem, okazało się że nadal mam matową cerę, o lekko pudrowym wykończeniu i nigdzie nie ma prześwitu. Mleczko świetnie sobie z nim poradziło i po dwóch pociągnięciach wacika z odrobiną mleczka po podkładzie nie było śladu.

Podsumowanie:
 
Opakowanie: 4/5
Aplikacja: 5/5
Skuteczność: 5/5
Trwałość: OGROMNE 5/5
Wiarygodność Producenta: 5/5 

Podkład kolorem spasował bardziej Marii więc poprosiłam, żeby też go oceniła i o to jej punkciki:

Opakowanie: 5/5
Aplikacja: 5/5
Skuteczność: 5/5
Trwałość: 5/5
Wiarygodność Producenta: 5/5



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © LittleThingWorld , Blogger