sierpnia 01, 2016

Restauracja Beatris - Wisła


Mój urlop choć krótki był przesympatyczny, czas spędziłam w Wiśle. Chciałabym podzielić się z Wami moją ulubioną restauracją w Wiśle. Nie mam swoich zdjęć, więc pożyczam zdjęcia z oficjalnej strony restauracji.

W moim menu tego lata znalazły się takie potrawy jak:
  • Barszcz czerwony z uszkami
  • Oscypek grillowany z żurawiną
  • Jadło leśniczego  (dwa placki z blachy z sosem grzybowym)
  • Zestaw dziecięcy ( kotleciki z kurczaka z frytkami i mizerją ) 
a do tego oczywiście dwa extra trunki:
  • Kofola
  • Bernard Lager

Te dania gorąco polecam, były przepyszne. Najbardziej smakowało mi Jadło Leśniczego, ale nie byłam w stanie zjeść całej porcji. Nie będę się rozpisywać o każdym daniu z osobna, po prostu będąc w Wiśle zajrzyjcie na ul. Marii Konopnickiej 27a i sami skosztujcie tych specjałów, i koniecznie nie zapomnijcie spróbować Bernarda Ciemnego!  W całej Wiśle nie znajdziecie lepszego piwa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © LittleThingWorld , Blogger