września 26, 2016

Akumulatory GP - recenzja


Przyszedł czas na recenzję nowych akumulatorów GP. Dla zapominalskich lub nowych czytelników tutaj znajdziecie informacje co dostałam do przetestowania w paczce Ambasadora.

Przez ostatnie kilka tygodni testowałam akumulatory AA o pojemności 2700. Jestem fotografem więc przetestowałam je w lampach błyskowych. Zanim napiszę jak się spisały, pozwolę sobie na kilka słów o samym produkcie, ładowarce i innych wariantach  akumulatorów ekologicznych.

1. Informacje od Producenta i warianty Akumulatorów Niklowo-Wodorowych STANDARD

Akumulatory GP to wydajne i wygodne źródła energii odpowiednie dla wielu zastosowań. Wszystkie modele pozostają długo naładowane i mogą być ładowane do 500 razy. Szeroka gama zapewnia właściwy wybór w każdej sytuacji.
  • Niski współczynnik samo rozładowania, co sprawia, że akumulatory są zawsze gotowe do pracy, niezależnie od sytuacji
  • Wytrzymałość i wysoka wydajność zapewniająca długą pracę urządzeń elektrycznych
  • Troska o środowisko naturalne dzięki wyeliminowaniu toksycznych substancji chemicznych oraz ograniczaniu ilości zużytych standardowych baterii
  • Oszczędność pieniędzy w dłuższym czasie poprzez ograniczenie częstotliwości zakupu

 2. Dostępność i ceny

Akumulatory AA dostępne np. w sklepie internetowym www.bto.pl za 30,20 zł bez ładowarki pakowane po 4 sztuki, lub pojedynczo w cenie 7,80 zł. Wersja AAA o pojemności 1000 dostępna w cenie 14,65 zł pakowana po dwie sztuki lub pojedynczo w cenie 6 zł. Natomiast zestaw w skład, którego wchodzą 4 akumulatory AA o pojemności 2700 i ładowarka kosztuje w granicach  72 zł.

3. Recenzja 


Tym razem będzie bardzo krótko, dlaczego? Bo nie ma co się rozpisywać i upiększać tego co mam Wam do przekazania. Te akumulatorki wymiatają! Testowałam je kilka tygodni i udało mi się je naładować dwa razy, podczas gdy konkurencję musiałam ładować zdecydowanie więcej razy. Nowa technologia sprawdza się nie tylko w sprzętach takich jak klawiatury, myszy, piloty i budziki, czy nawet zabawki dla dzieci, sprawdza się w fotografii, gdzie zużycie baterii jest znacznie szybsze niż w wyżej wymienionych przeze mnie przedmiotach. Zestaw 4 akumulatorów o pojemności 2700 w lampie błyskowej działał dwukrotnie dłużej niż konkurencyjne, dwóch różnych Producentów. Udało mi się na jednym cyklu wykonać dwie pełne sesje w studio, gdzie na jedną przypada około 250 zdjęć, czyli około 250 błysków lampy na pełnej mocy. To na prawdę dużo. 


Poza świetnymi akumulatorami warto też wspomnieć o ładowarce. Jest leciutka, nie miałam w swojej kolekcji lżejszej, w dodatku ma odpinany kabel USB co znaczy, że można akumulatory ładować poprzez podłączenie ładowarki do komputera, może to takie niby nic, ale jestem pewna, że dla wielu z Was okaże się to bardzo przydatne. 

Tyle ode mnie, nowe akumulatory GP to produkt godny GORĄCEGO POLECENIA! Świetna cena i świetna jakość.

Wiarygodność Producenta: 5/5 na tą chwilę, po 500 cyklach dam znać czy nic się nie zmieniło
Wydajność: 5+/5
Jakość wykonania: 5/5 nie mam zastrzeżeń ani do akumulatorów ani do ładowarki
Cena: 5+/5 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © LittleThingWorld , Blogger